Menzis Zorgkantoor in gesprek met cliëntenraden
Kennis delen en elkaar ontmoeten
We gaan graag in gesprek met cliëntenraden. In november en december organiseren we daarom bijeenkomsten waar kennis delen en elkaar ontmoeten centraal staat. We willen u de de mogelijkheid bieden om met andere cliëntenraden in gesprek te gaan. En we horen graag uw mening over het inkoopbeleid van 2024. Wat u vindt dat er in moet staan voor cliënten? Ook vertellen we u graag meer over het inkoopgesprek en het kwaliteitsplan. Wat is de rol van de cliëntenraad? En welke vragen kunt u verwachten?
Door de oplopende corona-cijfers en de onzekerheid die deze situatie met zich meebrengt hebben we besloten om de bijeenkomsten digitaal plaats te laten vinden. De bijeenkomsten worden opgesplitst per zorgsector.
De bijeenkomsten vinden plaats op:
Maandag 29 november van 14.00 tot 16.00 uur voor Verpleging en Verzorging
Donderdag 2 december van 14.00 tot 16.00 uur voor Gehandicaptenzorg
Dinsdag 7 december van 14.00 tot 16.00 uur voor Geestelijke Gezondheidszorg.
De bijeenkomsten vinden plaats via MS Teams.
Bent u er bij?
U kunt zich digitaal aanmelden. U krijgt, uiterlijk een week voor de bijeenkomst, per mail een uitnodiging voor de bijeenkomst met een link naar de digitale bijeenkomst.